In memoriam Berry Raeven

Dit weekend bereikte ons het droevige bericht dat Valkenburger en rassupporter Berry Raeven zaterdag 6 februari op 71 jarige leeftijd is overleden. Ondanks zijn niet aflatend verzet tegen die vreselijke ziekte en zijn sterk geloof en hoop in de kracht van het leven, heeft Berry zaterdag noodgedwongen zijn langdurige strijd moeten opgeven. Het was genoeg zo.

In Valkenburg straalde Berry overal waar hij kwam veel levenslust uit en had veel interesse voor het verenigingsleven. Vooral de tafeltennis- en voetbalsport sloot hij in zijn groot sporthart. Berry was dan ook van TTC Falco en VV Walram een heel trouw lid en hartstochtelijk supporter. Met zijn hechte Falco vriendengroep reisde Berry met Walram 1 door geheel Zuid Limburg om maar geen wedstrijden te mogen missen. Thuis in Sportpark Oost, links voor de kantine was zijn vaste stek langs de lijn en luidruchtig kon je zijn fanatieke aanmoedigingen horen. In voor- en tegenspoed, bij winst of verlies maar na afloop was er altijd tijd voor een lekker pilsje, getapt door kantinevrijwilligster Odie Pisters, waarin Berry de laatste jaren zijn gelukkige levensgezellin had gevonden. Ook was Berry met Odie en zijn talrijke vrienden een graag geziene gast op talrijke grote en kleine Valkenburgse culturele activiteiten en evenementen of gewoon zo maar lekker genietend in het zonnetje op het terras van Leeuw aan de Brug.

Walram zal Berry nooit vergeten en blijvend herinneren als een markant en eervol supporter. De spelers van Walram 1, zijn vriendengroep Falco en alle leden van de club zullen hem gaan missen. Een vertrouweling daar links langs de lijn, is er niet meer. Ons verlies en verdriet is immens groot.

Wij wensen Mariëlla, Bram, Jessey, Nick, Odie, Ramona, Benito, Remo, Dani, Marcel, Jacqueline en Sven alsmede onze sportvrienden van TTC Falco heel veel sterkte in het verwerken van zijn groot verlies.