Meld je aan als vrijwilliger Pop on Top 2023

Het activiteitencomité van Walram (o.a. Lars Feuler/Barry Hendriks) vragen hulp van vrijwilligers onder de leden, spelers en jeugdleiders bij de organisatie van Pop on Top. Onze voetbalclub helpt al een aantal jaren oud hoofdsponsor Pop on Top bij dit prachtig Valkenburgs muziekevenement op de Cauberg.

De vrijwilligers van onze club worden gedurende het evenement in vier ploegen ingezet voor het schoonhouden van het festivalterrein. Dat levert de clubkas een flinke bonus op waarvan een groot deel ingezet wordt voor feestactiviteiten van de club (bijvoorbeeld de carnavalsavond en overige festiviteiten).

Op vrijdag 19 mei en zaterdag 20 mei 2023 wordt dagelijks gewerkt in twee schoonmaakploegen:

Vrijdag 19 mei 2023 Ploeg 1 13:00 uur – 20:00 uur 8 personen
  Ploeg 2 20:00 uur – einde 8 personen
Zaterdag 20 mei 2023 Ploeg 3 13:00 uur – 20:00 uur 8 personen
  Ploeg 4 20:00 uur – einde 8 personen

Als beloning ontvangen de werkende vrijwilligers van vrijdag (dag na Hemelvaartsdag) een vrijkaart voor het festival op zaterdag; omgekeerd kunnen de werkende leden op zaterdag het evenement gratis op vrijdag bezoeken.

Deze editie werkt Pop on Top met statiegeld op de glazen; dat scheelt alweer een slok op de borrel bij de schoonmaak! En is ook nog eens duurzaam en goed voor het milieu!

Laat daarom Lars en Barry van ons organisatiecomité niet in de steek en meldt je s.v.p. snel aan zodat we de organisatie van Pop on Top al vroegtijdig gerust kunnen stellen dat Walram zorgt voor een schoon festivalterrein.

Per mail kun je aanmelden bij Lars Feuler lfeuler@gmail.com.