Selectienieuws Walram 1: update 1

Via deze weg willen wij graag iedereen die Walram een warm hart toedraagt op de hoogte brengen van de ontwikkelingen mbt selectie eerste elftal. Wij zullen in een aantal updates de nieuwelingen aan u voorstellen en de rest van de selectie bekendmaken.

Helaas hebben wij afscheid moeten nemen van een aantal spelers nl. Barry Hendriks en Daimy Nijenhuis (blijven aan de club verbonden), Leroy Kebanga, Noah Moonen (studie), Raf Laeven, Koen Mulkens, Rik Bayens (VV Scharn) en Bryan Goessens (Sporting Heerlen). Wij willen hun bedanken voor hun inzet voor de club en wensen hun veel succes.

Een van de nieuwe aanwinsten is Menno Aarts, hij komt over van 2e klasser GSV’28 en moet voor de nodige ervaring zorgen voor de jonge groep.

Van MVV  komt Ruben Rokx de kleuren van Walram verdedigen. De verdediger uit Urmond speelde in het verleden bij Roda JC, debuteerde op 16 jarige leeftijd in het eerste van VV SCHARN waarna hij de overstap maakte naaar MVV.

Ook van MVV komt Philippe van Laar. De aanvallend ingestelde speler speelde in zijn geboorteplaats Cadier en Keer in de jeugd en verruilde deze club voor MVV waar hij enkele jaren speelde.

Morgen volgt Update 2.