Opnieuw bekersucces Walram 1

Met een verdiende bekerwinst van 0-2 op SHH 1, wist Walram 1 donderdagavond in Herten (gemeente Roermond) de vierde bekerronde bereiken. Het is alweer heel lang geleden dat de Valkenburgers zo ver in de KNVB bekercompetitie wisten te komen. Een mooi succesje dus. Doelpuntenmakers in Herten waren Samuel van Wijhe (42e min) en Michele Meerburg (90e min).

In de vierde bekerronde treft Walram 1 het Noord Limburgse Helden 1, dat ternauwernood met penalty’s Hellas 1 in Klimmen uitschakelde na een 1 – 1 eindstand. De vierde ronde tegen Helden 1 (gemeente Peel en Maas) is door de KNVB al snel vastgesteld op donderdagavond 20 december, aanvang 19:30 uur.

En u weet nu inmiddels: Elke wedstrijd in de KNVB beker is een finale!! Mocht door bijzondere omstandigheden deze wedstrijd nog verplaatst worden, dan kunt u dat lezen op onze website en op Facebook.

Winterprogramma 2019

Nu het einde van de 1e competitiehelft en de winterstop in zicht is, zijn al voorbereidingen getroffen om deze periode goed en sportief te overbruggen. De trainersstaf van Walram 1 en 2 heeft een oefenprogramma vastgesteld, waarbij sinds lang Walram 1 op trainingsweekend gaat in het Duitse Uckerath nabij Keulen. De laatste keer was dat onder leiding van de inmiddels overleden oud trainer Jan Benen ergens eind jaren tachtig van de vorige eeuw in de Elset/Mechelen!!

In de geplande oefenwedstrijden tegen Eijsden 1, Scharn 1 en Bekkerveld 2, treffen Walram 1 en de Walram 2 reserves allemaal hoger geklasseerde elftallen. Dat beloven toch enkele warme uurtjes in de koude avonduren van de komende winter. Uiteraard zijn alle supporters van harte welkom voor deze boeiende oefenduels.

Restant competitie

Maar voordat de winterstop zijn intrede doet, speelt Walram 1 nog drie wedstrijdrondes. Zondag uit tegen koploper Sporting Heerlen 1, daarna thuis tegen RKVVM 1 uit Margraten (wordt mogelijk verplaatst naar zaterdag 15 december 2019 19:30 uur) en inhalen uit bij UOW’02 uit Waubach. Het zou mooi zijn de 1e competitiehelft af te sluiten met de nodige puntjes extra om zodoende in de Top 5 te eindigen.

Data en tijden om te onthouden

De komende weken ziet het (winter)programma er als volgt uit: