Pop on Top nieuwe hoofdsponsor

Na een jarenlange succesvolle verbintenis ruilt Liberty het hoofdsponsorschap in voor een nieuwe verbintenis als Zilver sponsor. De vereniging is blij dat Liberty Cars verbonden blijft aan de club en dankt het Valkenburgs bedrijf enorm voor hun geweldige bijdrage en ondersteuning in de afgelopen jaren. Met het aangekondigd vertrek is de sponsorcommissie op zoek gegaan naar een nieuwe hoofdsponsor. Die commissie is geslaagd in haar zoektocht.

Dinsdag 3 juli 2018 tijdens de kickoff 2018/2019 presenteert VV Walram in het Stadsrestaurant Valkenburg in de Grotestraat-Centrum de nieuwe hoofdsponsor “Pop on Top”. Voor zover bekend heeft nooit eerder een muziekfestival zich als hoofdsponsor verbonden aan een Nederlandse voetbalclub. Een primeur derhalve waarmee bestuur en leden enorm mee zijn verrast en verheugd.

Pop on Top is ontstaan vanuit een streven om Valkenburg aan de Geul op de kaart te zetten met een gezellig én goed festival met een ongedwongen sfeer en vermaak voor iedereen. Pop on Top trekt bezoekers uit de omliggende regio, ook ver buiten Valkenburg. De locatie, bovenaan de beroemde Cauberg, speelt een belangrijke rol in de beleving van het festival. De groene omgeving, het prachtig uitzicht, vrolijke mensen en elk jaar weer een heerlijk lentezonnetje: bij Pop on Top kan de sfeer gewoon niet stuk.

De naam Pop on Top zal voortaan niet alleen op hun eigen website alsmede posters en affiches in de regio prijken maar tevens op de borst van de nieuwe wedstrijdshirts van Walram 1. Met Valkenburgs ondernemer en organisator van Pop on Top Nol Friis zijn bindende afspraken gemaakt voor een succesvolle jarenlange verbintenis.