Kick-off 3 juli nieuwe voetbalseizoen

Dinsdag 3 juli vanaf 19:30 uur is de kick-off voor het nieuwe voetbalseizoen 2018/2019 in het Stadsrestaurant in de Grotestraat-Centrum. In deze bijeenkomst wordt vooruit geblikt op het nieuwe seizoen. Anders dan voorgaande jaren is een grotere groep leden uitgenodigd, die op die avond verwacht worden.

Uitnodiging

Het bestuur nodigt navolgende leden voor de kick-off uit en hoopt op hun aanwezigheid:

• Alle senioren nieuwe selectie 1e team, inclusief alle nieuwe spelers, het 2e en 3e team evenals de veteranen.
  • Alle jeugdleiders voor het nieuwe seizoen.
  • De jeugdcoördinator.
  • Alle jeugdspelers van de nieuwe JO19-1 en JO17-1.
  • Het bestuur, de sponsor- en jeugdcommissie evenals het wedstrijdsecretariaat.
  • De technische en medische staf.
  • Diverse vrijwilligers op uitnodiging.

Voorzitter John Pisters zal ons op de thuisbasis van de nieuwe hoofdsponsor “Pop on Top” door een gevarieerd programma leiden met diverse sprekers. Voor iedereen een uitgelezen kans om kennis te maken met de nieuwe hoofdtrainer Ben Habets uit Maastricht met zijn uitgesproken toekomstvisie. Ook wordt dit jaar in het programma door de jeugdcoördinator weer aandacht gegeven aan de Walram jeugd.

Bijeenkomst

De inloop van de bijeenkomst is vanaf 19:30 uur en het programma start om 20:00 uur:

• Opening en toelichting programma
  • Korte terugblik seizoen 17/18
  • Introductie (nieuwe) technische- en medisch staf
    • nieuwe trainer 1e elftal en assistent
    • trainer 2e elftal
    • jeugdcoördinator
    • trainers JO 19-1 en JO 17-1
    • medische staf en verzorger op de zondag
    • voorstellen nieuwe spelers selectie Walram 1
  • Vrijwilligers
    • nieuwe bezetting kantine
    • klussendag op zaterdag 7 juli en zaterdag 14 juli
  • Technische zaken
  • Trainingsprogramma / oefenwedstrijden etc.
  • WalramPlusProject WPP
  • Heb je nog vragen?

Kortom, een bijeenkomst die je als betrokken lid van de vereniging niet mag missen. Uiteraard ontvang je van de vereniging een welkomstdrankje.

Het Bestuur.